Sunday, September 7, 2008

Seminggu Berpuasa...

ari nih 7 aribulan dan bersamaan 7 ramadhan...
sedar x sedar da seminggu puaser...
maser poser nih banyak lak assignment yang lecturer bagi...
nak wat tym cuti ley jer tapi biler tym siang raser panas giler dalam bilik aku...
nak wat malam lak raser bez tol lepak atas tilam... raser nak lelap jew...
tapi smalam lak aku nak tido awal tapi angkara blog aku (beskaljepon.blogspot.com) n assignment BBA3202 wat aku susah sangat nak tido...
asek layan bucuk jew (dak2 len panggil dungah)...
aku skang raser tertekan ckit c...
problem pendaftaran suksis aku x setel... x tau r camner pointer sem depan...
sure2 trok coz kalo aku dapat 4.00 dalam sumer subjek selain suksis 2 aku dapat 3.8...
so kalo result camtuh paling tinggi aku raser aku ley wat pon dalam 3.0 jew untuk sem nih...
memang jato giler r pngk nanti...
tekanan tol aku tym poser nih...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home